صلصال دانلود
.:: Your Adversing Here ::.
 

دی وی دی پلیر قدرتمند DVD X Player 5.3.4 Pro

DVD X Player نخستین پلیری است که تمامی DVD های مناطق ۶ گانه دنیا با کدینگهای خاص هر منطقه را پخش می کند. این پلیر تمامی دستگاههای DVD-Rom را به استثنای سری Matshita DVD-RAM ، Sony VAIO و Toshiba Satellite حتی اگر کد مناطق آنها هم تغییر کرده باشد پشتیبانی می کند.
این پلیر قادر است فایلهای DVD دلخواه شما را به فرمتهای قابل پخش برای دستگاههای پخش کننده قابل حمل مانند Apple iPod, iPhone, Sony PSP, Zune, Blackberry, Zen, Smart Phone, PMP و… ضبط کند.
DVD X Player فایلهای تصویری و صوتی با کیفیت بالا (Dolby & DTS) را به همراه عملیاتهای دیگر از قبیل ضبط DVD ، نمایش عکس و فایلهای DV ، کپچر تصاویر و… را پشتیبانی می کند. همچنین این پلیر فایلهای با فرمت DIVX, MPEG4, RM, QuickTime, WMV, WMV-HD, MacroMedia Flash و فرمتهای متداول اینترنتی را هم پشتیبانی می کند. این پلیر با سخت افزارهای مختلف سازگار بوده و روی سیستم عاملهای ۹۸\۹۸ SE\ Me \2000\ XP\Vista قابل اجراست.

 

dvdplayer دی وی دی پلیر قدرتمند DVD X Player 5.3.4 Pro

.: ادامه مطلب :.
  • نوشته : مجتبی
  • تاریخ: شنبه 15 تير 1392برچسب: برنامه dvd player برای کامپیوتر, دانلود نرم افزار, نرم افزار dvd player قوی,
  • ویرایش در فرمت فلش با Flash Video Studio v3.01

    فایلهای SWF فلش به خاطر حجم کم , زیبایی اثر و انعطاف پذیری بالا در دنیای اینترنت و صفحات وب بسیار گسترده و فراگیر شده اند . تا به حال خواسته اید که یک تکه از فیلم خود را در وب سایت خود پخش نمایید ؟ پخش آن بصورت فایل های تحت پوشش مدیا پلیر میتواند دردسر های متفاوتی برای خطوط مختلف با سرعتهای گوناگون به وجود آورد . بنابراین بهترین راه تبدیل این فیلمهای کوتاه به صورت انیمیشن های فلش و قرار دادن آنها به این صورت در وب است . شرکت نرم افزاری IncrediTools نرم افزاری آسان , جدید و در عین حال قدرتمند تحت عنوان Flash Video Studio داراست که قادر به تبدیل اکثر فرمتهای ویدیویی به فرمت های SWF و FLVماکرومدیا فلش می باشد.

     

     flash ويرايش در فرمت فلش با Flash Video Studio v3.01

     

    .: ادامه مطلب :.

    مدیا پلیر قدرتمند Zoom Player Home Premium v7.00 Final

    حتما برخی اوقات به مشکل اجرای یک فایل صوتی یا تصویری برخورد کرده باشید.و  با عبارت: "این پسوند شناخته شده نمی باشد" برخورد کرده اید.شاید به دنبال حل این مشکل تا حد ممکن و برای همیشه هستید. خوب ما برای شما راه حلی مطمین داریم.
    Zoom Player Home Premium برنامه ای بسیار قدرتمند، زیبا و کارآ برای محیط ویندوز که با داشتن بکگراند فوق العاده قوی برای شناسایی اکثر فرمتهای صوتی و تصویری و حتی عکسها که میتواند نیازهای شما را در رابطه با اجرای آنهابرطرف کند.

     

    zoomplayer مدیا پلیر قدرتمند Zoom Player Home Premium v7.00 Final

    .: ادامه مطلب :.

    پخش تمامی مالتی مدیاها با KMPlayer 2.9.4.1436

    می دانید که برای پخش فرمتهای مختلف فایلهای صوتی و تصویری همیشه یک مشکل وجود دارد و اون اینکه گاهی نرم افزار  شما از فرمتی پشتیبانی نمیکنه و یا اینکه نصبش فضای زیادی رو اشغال میکنه و بسیاری از مشکلات دیگه که حتما تا حالا با اونها برخورد داشته اید.
    اما نرم افزار کوچک و قدرتمند و در عین حال رایگان KMPlayer می تواند بسیاری از فایلهای صوتی و تصویری مانند VCD, DVD, AVI, MKV, Ogg, OGM, 3GP, MPEG-1/2/4, WMV, RealMedia, QuickTime و فرمتهای دیگر را پخش کند.

     

     km پخش تمامي مالتي مدياها با KMPlayer 2.9.4.1436

     

    .: ادامه مطلب :.

    پخش همه منظوره مالتی مدیا Cowon Jetaudio 7.5.1.2 Plus

     JetAudio فقط یک نرم افزار مالتی مدیا نیست بلکه یک برنامه نرم افزار یکپارچه مالتی مدیاست که مجموعه ماموریت های فشرده را قادر به انجام می باشد. این نرم افزار فقط برای اجرای انواع فرمت های مختلف صوتی و تصویری نیست ، بلکه می تواند قابلیت هایی مثل رایت کردن سی دی ، تبدیل فرمت های صوتی به یکدیگر را نیز انجام دهد. JetAudio نرم افزار جامع چند رسانه ای است که علاوه بر پخش موزیک و فایل های ویدیویی قابلیت رایت CD، ضبط کردن ، تبدیل فایل های مختلف به یکدیگر را دارا می باشد. همچنین امکان ایجاد یک رادیو اینترنتی با کمک نرم افزار جانبی JetCast که به وسیله نرم افزار JetAudio ارائه می شود وجود خواهد داشت. ضبط فایل های صوتی آنالوگ، امکان افزودن پلاگهای مختلف Visualization، قابلیت Sound۲Vision، افکت های صوتی گوناگون مانندWide ، Reverb، X-bass، خروجی صدای چندکاناله و … از دیگر توانایی های این نسخه جدید است.

    jetaudio downloadha.com پخش همه منظوره مالتي مديا Cowon Jetaudio 7.5.1.2 Plus

    .: ادامه مطلب :.
  • نوشته : مجتبی
  • تاریخ: جمعه 14 تير 1392برچسب: دانلود نرم افزار Jetaudio, پخش كننده mkv, پخش كننده همه فرمت ها,
  • بهترین استودیو دیجیتال با Sony Vegas Movie Studio 9 Platinum Pro

    مونتاژ ویدویی، میکس صدا و خلق منو برای DVD ها اعمالی هستند که در یک محصول قدرتمند و منحصر به فرد گردهم آمده اند. Vegas Movie Studio 9 Platinum Pro نرم افزاری است که تمام نیازهای شما را برای تولید فیلم های با کیفیت بالا، کلیپ ها و دی وی دی های جشن های مختلف و … فراهم می سازد. شما در کنار تدوین راحت ویدئو های خود قادرید تا حاصل کار خود را در هر فرمتی حتی High-definition HDV و  Sony AVCHD تولید کنید. این نرم افزار به شما اجازه می دهد تا با ترکیب کلیپ ها، تصحیح رنگ ها و ترکیب صداها به فیلم مورد نظر خود در این استودیو دست یابید و همچنین با مجتمع کردن تکنیک های ویژه برای DVD ها و در اختیار قرار دادن خروجی های چندگانه حتی برای ارسال به صورت آنلاین، پروژه خود را همانطور که متقاضی می خواهد تحویل دهید.
    نرم افزار Vegas Movie Studio در عین سادگی ویدئوهای شما را ویرایش می کند. و بهتر از همه، این نرم افزار یک ادیتور کاملاً real-time است. در این نرم افزار اصلاً مهم نیست که شما چه تغییراتی روی فیلم ها و عکس های خود ایجاد کرده اید چرا که اصل مدیای شما بدون هیچ تغییر و افزودن افکتی باقی می ماند. Vegas Movie Studio این آزادی را به شما می دهد تا بدون داشتن دلهره نسبت به رخ دادن اشتباهات، تجربه لذت یک مونتاژ ویدئویی را داشته باشید.

    Sony Vegas downloadha.com بهترين استوديو ديجيتال با Sony Vegas Movie Studio 9 Platinum Pro

    .: ادامه مطلب :.
  • نوشته : مجتبی
  • تاریخ: جمعه 14 تير 1392برچسب: اديتور HD, اديتور ويديو و صدا, دانلود نرم افزار Sony Vegas Movie Studio 9 Platinum Pro,
  • اجرا کردن تمام فایل های صوتی و تصویری K-Lite Mega Codec Pack 5.0.0

    ممکن است برای شما هم این اتفاق افتاده باشد که پس از دانلود یک فایل صوتی یا تصویری، با هیچ نرم افزاری قادر به پخش آن نیستید و حتی پسوند آن را نیز تا به حال ندیده باشید.
    K-Lite Codec Pack گلچینی بسیار جامع فیلتر های DirectShow و codecهای VFW/ACM و تعداد زیادی از ابزار های مربوط به آن است. با گذشت دو سال از انتشار، این محصول توانسته گوی سبقت را رقیبان خود گرفته و کاملترین مجموعه را در اختیار کاربران خود قرار دهد.
    Codec  ها افزونه هایی هستند که برای پخش و ضبط فایل های تصویری و صوتی به آن ها نیاز داریم. با نصب K-Lite شما توانایی پخش و ایجاد تمامی پسوند ها ی صوتی وتصویری را خواهید داشت. نسخه Mega که برای شما آماده شده کامل ترین و حرفه ای ترین ویرایش از این محصول میباشد که تمام نیاز های شما را در این زمینه پوشش میدهد.
     

    K Lite downloadha.com اجرا كردن تمام فايل هاي صوتي و تصويري K Lite Mega Codec Pack 5.0.0

    .: ادامه مطلب :.
  • نوشته : مجتبی
  • تاریخ: جمعه 14 تير 1392برچسب:دانلود نرم افزار K-Lite Mega Codec Pack 5,0,0,
  • لذت تماشای فیلم با کیفیت واقعی با Cyberlink Power DVD Ultra 9.00

    با پیشرفت تکنولوژی و ازدیاد CD ها و علاقه افراد برای مشاهده این CD ها نرم افزارهای مختلفی جهت نمایش فایل های صوتی و تصویری که بتواند نیازهای شما را در هر جهت بر آورده سازد به بازار آمده است. نرم افزار PowerDVD Ultra محصول شرکت Cyberlink که علاوه بر ایجاد محیطی شاد و سرگرم کننده قویترین نرم افزار جهت نمایش فایل های ویدئویی شما با بهترین کیفیت و شفافیت می باشد.
    PowerDVD Ultra آخرین حلقه از چرخه تکاملی تحسین برانگیزترین ابزار اجرای DVD و خالق حد غایت در سرگرمی و لذت به هنگام اجرای فایل های تصویری و صوتی می باشد. این نرم افزار با بهره گیری از تعداد زیادی کنترل کننده قابل تنظیم برای Audio/Video برای ارائه بهترین کیفیت پخش، ارائه شده است.
    قابلیت پیشتیبانی از تمامی فرم های صوت و تصویر، ۸ کانال خروجی صدا در سینمای خانگی، و صدای فراگیر Surround با قدرت شبیه سازی واقعی، Power DVD را تبدیل به غول ترین Player در میان طرفداران DVD کرده است، با CyberLink Power DVD به عنوان Player بی همتای فیلم های High Definition از تماشای فیلم ها نهایت لذت را خواهیدبرد.

    powerdvd ultra downloadha.com لذت تماشاي فيلم با كيفيت واقعي با Cyberlink Power DVD Ultra 9.00

    .: ادامه مطلب :.
  • نوشته : مجتبی
  • تاریخ: جمعه 14 تير 1392برچسب: دانلود نرم افزار Cyberlink Power DVD Ultra 9,00,
  • فشرده ساز قدرتمند BandiZip 3.00 Beta 1

    BandiZip نرم افزاری قدرتمند و حرفه ای در زمینه فشرده سازی می باشد. اگر شما از طرفداران ۷Zip و Winrar هستید که قویترین نرم افزار های حال حاضر فشرده سازی هستند برای شما خبر خوشی داریم زیرا از این پس می توانید توسط نرم افزار BandiZip با سرعتی بیش از ۳ برابر نرم افزار های حال حاضر اقدام به فشرده سازی فایل های خود نمایید. بی شک برای شما نیز پیش آمده که هنگام اکسترک کردن فایل با خطا برخورد کرده باشید و یا پس از دانلود فایل تصویری و یا صوتی فشرده , زمانی که فایل را اکسترک می کنید کیفیت فایل از نسخه اصلی کمتر می باشد و حال تمام این مشکلات در نرم افزار  BandiZip برطرف شده است و شما می توانید با آسودگی خاطر اقدام به فشرده سازی فایل های خود نمایید و هیچ گونه دغدغه ای از خرابی فایل ها نداشته باشید. یکی از امکانات کلیدی این نرم افزار قابلیت پشتیبانی از پسوند ها بیشماری همچون  ZIP, 7Z, RAR, ALZ, EGG, TAR, BH, LZH, GZ, BZ2, ISO, CAB, WIM, XZ, ARJ,  می باشد و همچنین مهمترین عامل برتری این نرم افزار همانطور که ذکر شده است سرعت عمل بی نظیر آن می باشد.
     
    BandiZip فشرده ساز قدرتمند BandiZip 3.00 Beta 1

    .: ادامه مطلب :.
  • نوشته : مجتبی
  • تاریخ: یک شنبه 5 خرداد 1392برچسب: BandiZip نرم افزاری قدرتمند و حرفه ای در زمینه فشرده سازی می باشد, اگر شما از طرفداران ۷Zip و Winrar هستید که قویترین نرم افزار های حال حاضر فشرده سازی هستند برای شما خبر خوشی داریم زیرا از این پس می توانید توسط نرم افزار BandiZip با سرعتی بیش از ۳ برابر نرم افزار های حال حاضر اقدام به فشرده سازی فایل های خود نمایید, بی شک برای شما نیز پیش آمده که هنگام اکسترک کردن فایل با خطا برخورد کرده باشید و یا پس از دانلود فایل تصویری و یا صوتی فشرده , زمانی که فایل را اکسترک می کنید کیفیت فایل از نسخه اصلی کمتر می باشد و حال تمام این مشکلات در نرم افزار BandiZip برطرف شده است و شما می توانید با آسودگی خاطر اقدام به فشرده سازی فایل های خود نمایید و هیچ گونه دغدغه ای از خرابی فایل ها نداشته باشید, یکی از امکانات کلیدی این نرم افزار قابلیت پشتیبانی از پسوند ها بیشماری همچون ZIP, 7Z, RAR, ALZ, EGG, TAR, BH, LZH, GZ, BZ2, ISO, CAB, WIM, XZ, ARJ, می باشد و همچنین مهمترین عامل برتری این نرم افزار همانطور که ذکر شده است سرعت عمل بی نظیر آن می باشد, BandiZip فشرده ساز قدرتمند BandiZip 3,00 Beta 1 BandiZip 3,00 Beta, دانلود BandiZip 3,00 Beta, دانلود BandiZip 3,00 Beta با لینک مستقیم, دانلود سریع ترین فشرده ساز, دانلود قویترین فشرده ساز, دانلود نرم افزار BandiZip 3,00 Beta, دانلود نرم افزار فشرده سا, فشرده ساز قدرتمند BandiZip 3,00 Beta 1,
  • نرم افزار محبوب فرمت Divx با نام DivX Plus v8.1.3.1.8.3. Pro Build 12

    DivX® Pro v8.1.3.1.8 نرم افزاری تحت سیستم عامل ویندوز است که برای شما امکان تجربه کیفیت واقعی HD را فراهم می آورد. این نرم افزار از آخرین و بزرگترین تکنولوژی ویدئویی برمبنای H.264، استاندارد جدیدی برای ویدئوهای دیجیتالی HD استفاده می کند.DivX® Pro v8.1.3.1.8 به شما اجازه می دهد تا ویدئوهای HD ایجاد و ویدئوهای MKV(فرمت جدید ویدئوهای HD : DivX Plus) با فرمت های صوتی AAC با کیفیت فوق العاده پخش کنید. علاوه بر این شما می توانید فرمت های DivXمانند .Divx و .Avi را که در میلیون ها دستگاه های پخش کننده ویدئو استفاده می شوند نیز پخش کنید.ضمن این نرم افزار می تواند فرمت های DivX را برروی دیسک ها رایت کند که می توانند توسط دستگاه پخش کننده اینگونه فرمت ها و DVD Player ها پخش شوند. پشتیبانی از فایل های زیرنویس با فرمت .Srt نیز از دیگر قابلیت های این نرم افزار است که کمک عمده ای در مشاهده ویدئوها به شما خواهد کرد.

     

    Divix ms3232 نرم افزار محبوب فرمت Divx با نام DivX Plus v8.1.3.1.8.3. Pro Build 12

    .: ادامه مطلب :.

    جدیدترین کدک ها برای ویندوز ۷ با Windows 7 Codecs 3.4.0 Final

    Win7codecs پک کدکهای مخصوص ویندوز جدید مایکروسافت است که شما با نصب این مجموعه قادر خواهید بود که اکثر فرمتهای صوتی و تصویری را پوشش دهید شما در هنگام نصب و یا پس از نصب قدر خواهید بود که هر بخش یا قسمت را Uninstall کنید بدون اینکه به کل مجموعه آسیبی وارد کنید و همچنین شما قادر خواهید بود که مجددا آیتم حذف شده را در هر زمانی نصب کنید.

     

    Windows7Codecs جدیدترین کدک ها برای ویندوز ۷ با Windows 7 Codecs 3.4.0  Final

    .: ادامه مطلب :.

    پلیر زیبا، محبوب و قدرتمند Winamp Pro 5.621 Build 3173 (نسخه قابل حمل)

    Winamp یک نرم افزار چند رسانه ای سریع، قابل انعطاف و ایجاد صدا با بهترین کیفیت آن برای ویندوز میباشد. نرم افزار Winamp قادر به پشتیبانی خیلی از فایل های صوتی (MP3, OGG, AAC, WAV, MOD, XM, S3M, IT, MIDI و..) و فایل های ویدئویی (AVI, ASF, MPEG, NSV) است. مثل تمام ورژن های آن قادر به پشتیبانی از ظاهر کلاسیک و پوسته های بسیار زیبا که به صورت رایگان در سایت آن موجود است، تجسم های شنیداری (رقص نور) بسیار زیبا و خیالی، یک کتابخانه قوی برای دسته بندی صوت ها، پشتیبانی از رادیو و تلویزین اینترنتی، ایجاد سی دی های صوتی و رایت سی دی از قابلیت های مهم این نرم افزار می باشد و همچنین برای این نرم افزار اسکین پوسته های مختلف قرار داده ایم امید است با دریافت این نرم افزار قدرتمند پخش فایل های صوتی و تصویری لذت کافی برده باشید. 

     

    winamp پلیر زیبا، محبوب و قدرتمند Winamp Pro 5.621 Build 3173 (نسخه قابل حمل)

    .: ادامه مطلب :.

    مشاهده ی فایل های چندرسانه ای مختلف با AVS Media Player 4.1.8.93

    به جای استفاده از نرم افزارهای مختلف در زمینه ی مشاهده و پخش فایل های صوتی و تصویری می توان از برنامه ی قدرتمند AVS Media Player استفاده کرد . مشاهده ی فایل های ویدئویی ، پخش فایل های صوتی ، دیدن عکس های گرافیکی با این برنامه در دسترس هستند که تمام نیازهای شما را در زمینه ی مشاهده‌ی فایل های مالتی مدیا و چندرسانه ای برطرف می کند . این برنامه ترکیبی از قابلیت های غنی و یک رابط کاربر پسند است که تجربه ای جدید از مشاهده ی فایل های چندرسانه ای را برای شما به ارمغان می آورد . پشتیبانی از فرمت های مختلف مانند AVI, IFV, DIV, DIVX, WMV, ASF, ASX, MPG, MPEG و … باعث شده است تا این برنامه به عنوان یک پلیر همه کاره و All In One در بخش برنامه های مشابه مطرح شود .

     

    AVS Media Player مشاهده ي فايل هاي چندرسانه اي مختلف با AVS Media Player 4.1.8.93

    .: ادامه مطلب :.
  • نوشته : مجتبی
  • تاریخ: یک شنبه 5 خرداد 1392برچسب: به جای استفاده از نرم افزارهای مختلف در زمینه ی مشاهده و پخش فایل های صوتی و تصویری می توان از برنامه ی قدرتمند AVS Media Player استفاده کرد , مشاهده ی فایل های ویدئویی , پخش فایل های صوتی , دیدن عکس های گرافیکی با این برنامه در دسترس هستند که تمام نیازهای شما را در زمینه ی مشاهده‌ی فایل های مالتی مدیا و چندرسانه ای برطرف می کند , این برنامه ترکیبی از قابلیت های غنی و یک رابط کاربر پسند است که تجربه ای جدید از مشاهده ی فایل های چندرسانه ای را برای شما به ارمغان می آورد , پشتیبانی از فرمت های مختلف مانند AVI, IFV, DIV, DIVX, WMV, ASF, ASX, MPG, MPEG و … باعث شده است تا این برنامه به عنوان یک پلیر همه کاره و All In One در بخش برنامه های مشابه مطرح شود , AVS Media Player مشاهده ي فايل هاي چندرسانه اي مختلف با AVS Media Player 4,1,8,93 فرمت های پشتیبانی شده : AVI, IFV, DIV, DIVX, WMV, ASF, ASX, MPG, MPEG, MPE, M4V, MP4, MVV, M2V, M1V, MOD, QT, MOV, DV, DAT, 3GP, 3G2, 3GPP, 3GP2, MS-DVR, DVR-MS, GVI, OGM, OGG, OGV, MKV, FLV, F4V, F4P, TS, TP, TRP, M2TS, M2T, MTS, AMV, MTV, CDG, NSV, FLI, FLC, RM, RAM, RMVB, RV, IVR, WAV, MP3, MPEG3, CDA, MP2, M4A, WMA, OGG, AAC, MPC, MPP, MP+, AIF, AIFF, AIFC, AU, SND, AMR, AWB, FLAC, AC3, BMP, GIF, JPG, JPEG, JPE, JFIF, PNG, TIF, TIFF, PCX, RAS, PSD, TGA, WMF, EMF password مشاهده ي فايل هاي چندرسانه اي مختلف با AVS Media Player 4,1,8,93 پسورد فایل: www,downloadha,com download مشاهده ي فايل هاي چندرسانه اي مختلف با AVS Media Player 4,1,8,93 لینک دانلود – 91 مگابایت | لینک کمکی,
  • پلیر قدرتمند و رایگان VSO Media Player 0.2.1.400 Multilanguage

    VSO Media Player پلیری قدرتمند برای پخش انواع فایل های صوتی و تصویری می باشد که می تواند با نهایت کیفیت تمام ویدئوهای شما را پخش نماید . با استفاده از ویژگی CUDA قادر است در هنگام پخش فایل های گوناگون به کارت های گرافیکی nvidia شما شتاب ببخشد تا تصاویر را با وضوح هرچه بیشتر مشاهده کنید . همچنین با پشتیبانی از دیسک های بلوری قابلیت پخش این دیسک ها را نیز دارد . پشتیبانی از کشیدن و رها کردن ، نیاز به کمترین منابع برای پخش فایل های مختلف ، پشتیبانی از فرمت های مختلف فایل های صوتی ، سازگاری با پردازنده های چند هسته ای ، عدم نیاز به هرگونه کدک برای پخش فایل های تصویری و … از خصوصیات این پلیر ۱۰۰ درصد رایگان هستند .

     

    VSO Media Player پلير قدرتمند و رايگان VSO Media Player 0.2.1.400 Multilanguage

     

    .: ادامه مطلب :.

    پخش فایل های صوتی و تصویری با Media Player Classic 1.9.2.5 (قابل حمل)

    نام این نرم افزار بسیار مفید  Media Player Classic 1.9 میباشد که با  وجود ظاهری بسیار ساده و غیر مجلل کارایی بسیار بسیار بالایی دارد.یکی از قابلیت های بسیار جالب این نرم افزار امکان دسترسی مستقیم آن به منبع عظیمی  از کدکها و فرمتهای ویدیویی و صوتی و تصویری میباشد که در صورتی که برنامه نتواند  فایلی را تشخیص دهد و کدکی برای آن یافت کند ، میتواند در صورتی که تماس شما با  اینترنت برقرار باشد ، در منابع عظیم اینترنتی خود به دنبال کدک مورد نظر گذشته و  پس از یافتن و نصب خودکار ( و آن هم با سرعت بالا ) ، آن فایل را برای شما نمایش  دهد. این قابلیت در مواقعی که شما در اینترنت میخواهید یک فایل را به صورت مستقیم  تماشا نمایید بسیار مفید میباشد زیرا این برنامه میتواند به عنوان پلیر پیش فرض در  مرورگر نیز استفاده شود و وظیفه پخش فایلها را در اینترنت به جای Windows Media  Player به عهده بگیرد.این برنامه انواع بسیاری از فایلهای صوتی و تصویری را پشتیبانی میکند به صورتی که  شما میتوانید با آن انواع تصاویر را نیز مشاهده نمایید. پشتیبانی این برنامه از  فایلهای متنوع صوتی و ویدیویی و تصویری به اندازه ای وسیع است که نمیتوانم همه آنها  را تک به تک در این مقاله ذکر کنم. فقط کافی است یک بار آن را امتحان نمایید تا  متوجه کارایی بسیار بالای این پلیر کوچک بشوید.هر کدکی که بر روی سیستم شما نصب شده باشد و یا نصب شود توسط این نرم افزار شناسایی  شده و شما میتوانید فایل خود را مستقیما با Media Player Classic مشاهده  نمایید.

     

    Media Player Classic پخش فایل های صوتی و تصویری با Media Player Classic 1.9.2.5 (قابل حمل)

    .: ادامه مطلب :.

    پخش تمام فرمت های صوتی و تصویری با K-Lite Mega Codec Pack 7.9.1

    ممکن است برای شما هم این اتفاق افتاده باشد که پس از دانلود یک فایل صوتی یا تصویری، با هیچ نرم افزاری قادر به پخش آن نیستید و حتی پسوند آن را نیز تا به حال ندیده باشید.K-Lite Codec Pack گلچینی بسیار جامع فیلتر های DirectShow و codecهای VFW/ACM و تعداد زیادی از ابزار های مربوط به آن است. با گذشت دو سال از انتشار، این محصول توانسته گوی سبقت را رقیبان خود گرفته و کاملترین مجموعه را در اختیار کاربران خود قرار دهد.Codec ها افزونه هایی هستند که برای پخش و ضبط فایل های تصویری و صوتی به آن ها نیاز داریم. با نصب K-Lite شما توانایی پخش و ایجاد تمامی پسوند ها ی صوتی وتصویری را خواهید داشت. نسخه Mega که برای شما آماده شده کامل ترین و حرفه ای ترین ویرایش از این محصول میباشد که تمام نیاز های شما را در این زمینه پوشش میدهد.

     

    KLite Mega Codec پخش تمام فرمت های صوتی و تصویری با  K Lite Mega Codec Pack 7.9.1

    .: ادامه مطلب :.

    مدیا پلیر قدرتمند Zoom Player Home MAX 8.00 Final + Portable

    حتما برخی اوقات به مشکل اجرای یک فایل صوتی یا تصویری برخورد کرده باشید.و  با عبارت: "این پسوند شناخته شده نمی باشد" برخورد کرده اید.شاید به دنبال حل این مشکل تا حد ممکن و برای همیشه هستید. خوب ما برای شما راه حلی مطمین داریم.Zoom Player Home MAX برنامه ای بسیار قدرتمند، زیبا و کارآ برای محیط ویندوز که با داشتن بکگراند فوق العاده قوی برای شناسایی اکثر فرمتهای صوتی و تصویری و حتی عکسها که میتواند نیازهای شما را در رابطه با اجرای آنهابرطرف کند.

     

    zoomplayer مدیا پلیر قدرتمند  Zoom Player Home MAX 8.00 Final + Portable

    .: ادامه مطلب :.

    پخش ، مدیریت ، تبدیل فایل های صوتی با MediaMonkey 4.0.0.1459

    مدیریت و پخش انواع فایل های مالتی مدیا خود را به دست این ابزار قدرتمند بسپارید تا خیالتان از هر لحاظی راحت باشد . نرم افزار MediaMonky ابزاری در زمینه پخش و مدیریت فایل های صوتی به شمار می رود که با داشتن قابلیت های متعدد شما را برای داشتن یک مجموعه فایل های صوتی کمک می کند. این نرم افزار با رابط های کاربری زیبا اما در عین حال ساده می تواند نیاز های هریک از افراد از مبتدی گرفته تا حرفه ای را برآورده سازد .نرم افزار MediaMonky با پشتیبانی از اکثر فرمت های صوتی می تواند با بهترین کیفیت ممکن صداها را برای کاربران به حرف در آورد.

     

    MediaMonkey پخش ، مدیریت ، تبدیل فایل های صوتی با MediaMonkey 4.0.0.1459

    .: ادامه مطلب :.

    موزیک پلیر قدرتمند و رایگان AIMP 3.00 Build 950

    برای پخش انواع فایل های صوتی خود می توانید از نرم افزار AIMP استفاده کنید که یکی از کاملترین ابزارهای ارائه شده برای پخش و مدیریت موزیک های گوناگون است . در کنار پخش فایل های صوتی همچون MP3, WMA, WAV, OGG و … امکاناتی جالب و متنوعی را در اختیار شما قرار می دهد . قادر به تبدیل فایل های صوتی ، اکولایز حرفه ای صدا ، ضبط صدا ، ویرایشگر برچسب های آهنگ و … هستید که با استفاده از پلاگین های نرم افزار ، می توانید دامنه ی قابلیت های این پلیر را افزایش دهید . از لحاظ ظاهر نیز با استفاده از پوسته های متنوع در سایت خود نرم افزار ، می توانید آن را شخصی سازی کنید و از گوش کردن به موسیقی های خود نهایت لذت را ببرید . استفاده بسیار کم از منابع سخت افزاری ، کیفیت بالا در هنگام پخش موزیک ها ، پشتیبانی از زبان های مختلف ، انعطاف پذیری بسیار بالا و … از سایر قابلیت های این نرم افزار رایگان هستند که جدیدترین نسخه ی آن به صورت رایگان از سایت دانلود ها قابل دریافت می باشد .

     

    AIMP موزيك پلير قدرتمند و رايگان AIMP 3.00 Build 950

     

    .: ادامه مطلب :.

    اجرای ویدئو های آنلاین با RealPlayer 15.0.0.198

    RealPlayer اولین محصولی است که فناوری جدید هارمونی انقلابی Real را بصورت کامل در خود گنجانده است. این نرم افزاراین امکان را برای کاربران خود فراهم می آورد تا بتوانند موزیکهایی را که قابل پخش برروی بیش از ۱۰۰ وسیله پخش کننده قابل حمل مانند Apple iPod می باشند را دانلود نمایند. این نرم افزار تنها پخش کننده چندرسانه ای دیجیتال می باشد که شما برای یافتن و دانلود موزیکهای جدید، پخش و مدیریت صوت و ویدئو کلیپ ها و استفاده کامل از مزیتهای سرگرمی دیجیتال خود بدان نیاز دارید. RealPlayer محیط کاربری تعاملی ارائه می نماید که به شما اجازه می دهد تا مجموعه فایلهای چندرسانه ای خود را بهتر بتوانید مدیریت نمایید.

     

    RealPlayer اجراي ويدئو هاي آنلاين با RealPlayer 15.0.0.198

    .: ادامه مطلب :.

    صفحه قبل 1 2 3 4 5 ... 7 صفحه بعد


    salsaldownload

    مجتبی

    salsaldownload

    http://salsaldownload.loxblog.com

    صلصال دانلود

    دی وی دی پلیر قدرتمند DVD X Player 5.3.4 Pro

    صلصال دانلود

    به وبسایت حامیان ولایت خوش آمدید دانلودها

    صلصال دانلود